lauantai 21. maaliskuuta 2009
sunnuntai 15. maaliskuuta 2009
Lenkkeilyä ja tällästä =D
Tämän aivan ihanan vaaleanpunaisen Benettonin laukun sain siskoltani 2-3 vuotta sitten!Minulla ei ole minkään laista hajua minkä kanssa tuota laukkua pitäisin tai minkä laisten
vaatteiden!En ole nimittäin käyttänyt sitä kertaakaan:((( jos haluatte voisitte kommentoida
minulle ja kertoa minkä laisten vaatteiden kanssa tuo kävisin...?!
Päätin laittaa ihanasta mangon laukustanikin vielä kuvan Ostin sen pari viikkoa sitten Mangosta ja se maksoi 35euroa
Tänään on ollu aika perus päivä oon laiskotellu,lukenu maantiedon tenttiin,käynyt koiran kanssa lenkillä ja kävin vanhemmilla syömässä isän tekemää ruokaa se oli kyllä ihan perus nakki kastike muussilla mutta se riittä minulle kuhan ei itse tarvi alkaa kokkaamaan.
Kävin ikkuna ostoksilla Matiaksen kanssa ja löysin pari ihanaa paitaa mutta niistä kuvia en saanut koska kamera oli kotona.Huomenna kun kaupat ovat auki saatan mennä sovittamaan ihanaa tunikaa=))
Mutta en kirjoittele tällä erää enempää huomiseen---------->>> :))) <3
p.s.kuvat saattavat olla huonot koska olen
ottanut ne web kameralla,oma kamerani
on mennyt rikki:((
se oli kyllä jo aikansa elänytkin pieni ja aivan kamala
( canon ixus 40 )
Hei=))
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
